Esn57 Kızlar metsil damla kullanıyorum 4 gündür ama yavrum sürekli ıkınıyo geriliyo sancısı var masaj da yapıyorum sıcak havluda koydum karnına fayda etmiyor ne yapcagımı şaşırdım uyuyamıyo sancıdan sizler napıyosunuz
Sunay Esn57 merhaba benim bebeğim kolikti sap damla kullandık pek fayda gormedım kendım rezene ıctım kımyon kattım yemeklerıme iki aylık olduk he biraz biraz gecıyo ama yıne gaz cıkarırken zorlandıgı oluyo gripe water diye bi gaz damlası aldım organik verdikten sonra pıtır pıtır yapıyor evet zorlandıgı yıne oluyo ama ben hem o damlayı lulşanıyorum hemde kendim humana rezeneli kimyonlu cay ıcıyorum uyanıkken masaj seninki daha minik ya internetten ac masajlara bak nası yapıyolyo. He deamlayı doktorumuzada sorduk devam edebilirsin dedi damlada sanırım ilk 2 hafta sonra baslanıyo instagramda belinayınkreasyonları diye bi sayfa var takip et yardımcı oluyorlar sorularımıza
Dzehra Esn57 yemeklerinize kimyon koyun rezene için, bebeğinizin karnına zeytinyağı ile masaj yapın, ve bebeğinizin ayaklarına sıcak havlu koyun. Gaz damlası kullanın ama pek fayda beklemeyin zamanla geçer çünkü
Esn57 Dzehra rezene içiyorum tohum halinde aldım aktardan masaj da yapıyorum ama inşallah fayda eder ya
bsrbrk Kiraz cekirdekli patikk satiliyor ondan kullanabilirsiniz bide ben kehribarin faydasini gordumm sab simplx gaz damlasi kullaniyorumm