Tugcearaz merhaba, bizim bebek doktorumuz günde 4-5 sefer kaka yapabilir hafta da bir de kaka yapabilir telaş etmeyin ama gözlemleyin demişti. Yeni doğduğu için sindirim sistemi, barsak düzeni ancak dış dünyaya adapte oluyor bunlar normal demişti. Benim bebeğim çok gazlı sürekli kasılma halinde olduğu için gazını mı yaparken zorlanıyor kakasını yaparken mi anlayamıyoruz henüz. Bir de alerjik bir bebek :( Kakasının dokusundan ve kokusundan zorlanıp zorlanmadığını anlıyoruz. Yine de acile gitmek yerine iyi bir bebek doktoruna danışın. Mutlaka içinizi ferahlatacak bilgileri paylaşacaktır