Benim ilk 1 ay uyandırdım . Bizde de düşükte olsa sarılık vardı . En azından 1 ay 2 saate 1 emzirmeniz iyi olacaktır. Ben ıslak mendille ellerini silerdim , altını açardım. O zaman uyanıyordu . Sarılığın tek çaresi 2 saate 1 emzirmek oluyor çoğu zaman .