spynrc Bebeğimi sallarken forumda dolaşıyorum bazen telefonun sesi açık kalmış oluyor ve aniden sesli bir reklam çıkıyor çocuk yerinden sıçrıyor 😣bence bu duruma bir şey yapılmalı benim gibi başına gelen mutlaka vardır diye düşünüyorum
iyilik80 spynrc o durumdan bende sikayetciyim bebek uyurken yaninda okurken birden aciliyo cocuk hwm uyaniyo hem korkuyo
spynrc Mirzaninannesii benim de 100 de 95 hep sessizde ama işte bazen bi denk geliyor o da çocuğun uyuduğu saat oluyor 😣
spynrc 1prensAnnesii kötü bir durum ama reklam olsun tamam ama sessiz reklamlardan olması daha mantıklı
YigitAlpsMom Forum ücretsiz bir platform olduğu için mecbur arada reklamlar çıkıyor buda onların işi yapılacak bir şey yok malesef🤷🏻♀️
spynrc YigitAlpsMom Sibls aslında yanlış anlaşıldım reklamlara sözüm yok tabiki para kazanmak zorundalar ama bunların video olmayan halleri de oluyor ya o şekilde olsa daha iyi olur sanki 🙄
spynrc Tuba işte insanlık hali bazen açık unuttuğumuzda bu sorun yaşandığı için yazma gereği duydum 🙄
Tuba spynrc Forumdan ziyade ben genel olarak medya sesini kısarım hep arama mesaj vs olursa da çocukları uyandırmasın diye🥰
spynrc iyilik80 Ozgecan06 onemummytwogirls Mu-Mi evet benim gibi bir çok bu konudan şikayetçi annemiz var ve moderatörler telefonunuzun sesini kısın diyerek çözüm buldular 🤦🏻♀️
Ozgecan06 spynrc en rahatsız olduğum konu tlfndan piş piş açıyorum reklam çıkınca ses gidiyor oğlum hemen uyanıyor
onemummytwogirls Bende fön sesi açıyorum reklam çıkınca o duruyor 😂😂 ben artık o zamanlarda foruma girmiyorum çözümü öyle buldum ☺️