Merhaba kızlar, benim gibi kafası karışanlara selam olsun:) Dün hemşire tarafından bilgilendirildim ve ek gıda ile ilgili pek çok kitapçık verildi bana. Bu kitapçıklarda ısrarla bir yaşa kadar inek sütüne hayır demiş. Kansızlık, sindirim bozukluğu vs. pek çok rahatsızlığa sebep verebileceği yazmış. Doktorlarınız size ne söyledi? Bilgisi olan yazabilir mi lütfen?