Arkadaşlar bir kızım var 3 yaşında çok şükür istediğimiz zaman allah nasip etti sonra ki süreçte hep korunduk neyse yaklaşık 5 ay önce koronaya yakalandim malesef ve aşırı derecede kasik ağrısı oldu bende neyse atllatiktan sonra adetimde duzensizlikler başladı aklima takilmaya başladı sonra teyzemle karşılaştık onun gelini dış gebelik geçirdi doktoru ona neden korona ilaçlarını kullandığını onun sebeb olduğunu söyleyerek kızmış ve koronanin ve kullanılan ilaçların kısırlık yaptığını bayağı bi düşünmeye başladım ama 2.çocuğu henüz düşünmedigim için çok kafaya takmadım taki geçen ay adetim tam 25 gün gecikti ve ben adet sokturucuyle olabildim ancak dün 3. Gün hormon testi aldı doktor onada sordum oda böyle şeyler düşünme korinayi at kafandan stresten olmuştur belkide dedi ama hala aklıma takılıyo acaba ikinci çocuk düşünunce olurmu olursa dış gebelik mı olur yoksa bu hastalık yumurtalarida etkiledide sagliklimi olmaz aranızda korona geçirip ve ilaçları kullanıp sağlıklı bi hamilelik geçireniz varmı yada cevrenizde çok merak ediyorum