Merhaba arkadaşlar
iki gün önce gaz şikayetiyle doktora gittim bebeğimin artık sesi kısılmıştı ağlamaktan doktor biogaia ya devam etmemi söyledi sonra eczaneye gittim ilacı görünce çokmu gazlı felan diye muhabbete girdi ben zinco kullandım çok iyi sende kullan bitkisel bi zararı yok dedi bende tamam dedim aldım üzerini okumak aklımdan bile geçmedi çocuğun o halinden 😕 bugün baktım 3-10 yaş grubu çocukların kullanımına uygundur yazıyor benim bebeğim 2 aylık olcak netten baktım bu ibare önceden satılan zincolarda yazmıyor iki kere felan kullandım cidden iki gündür rahatladı..bi sakıncası varmı acaba kullananlar yazarsa sevinirim 🙏🏻