Ah o gaz bizim 25 günlükken başladı 5 aylik olacak yeni yeni azalıyor. Ne çektik gazdan inşallah en kısa sürede biter. Biz sab simplex nurse Harveys biogaia metsil kullandık ve hiç birinin faydasını görmedik. Relactaz diye bir damla keşfettim o biraz rahatlattı. Her damla her bebeğe iyi gelmeyebiliyor deneye deneye bulmanız gerekebilir. Ben birde kimyon ve rezene demleyip sabah öğlen aksam 2 şer cay kaşığı veriyordum o da bayağı rahatlatmisti en azından bitkisel bi deneyin isterseniz