3 ay 10 günlük oğlum var. Takvime göre yarın 4. Ay atağına giriyoruz ama bence 2 gündür girdik. Gündüz uykularına zor geçiyor arada uyandığnda tekrar dönmesi zor oluyor. Bu gece 11.30 dan sonra saatte 1 uyandık nerdeyse. Falan fisman.
Sizlerin bebisleri bu atak zamanı uykuya geri döndürmek zor oldu mu. Verebileceğiniz taktikler var mı. Şuan kucağımda mesela avazı ciktigi kadsr bağırdı meme verdim de yarım kalan uykusuna öyle devam etmeye çalışıyor. O da devam ederse tabi.
Ataktan sonra bebislerinizn uykukari düzene girdi mi yoksa daha mı berbat bir hal aldi