Kızlar merhaba. Dün acilen apandisit ameliyatı oldum. Aldığım anestezi, antibiyotik ve ağrı kesiciler var. Bebeğim ise 4 buçuk aylık. Doktor emzirmemem gerektiğini söyledi. Bizde çare olarak süt anne bulduk sağolsun sütünü sağıp yolluyor. Fakat sürekli ondan alamadığımız için ben artık bebeğimi emzirmek istiyorum. Var mı bilgisi olan?