Anneebrukice Kizlar sezeryan dan sonra karnıniz sarktimi ? Sarktiysa geri kendi toparlandimi ? Toparlanmadiysa toparlamak için ne yapmak lazım ?
esmirna16 Anneebrukice karnım sarkmado ama göbeğim var hala. Doktorum bana 2-3 hafta klasik eski kuşaklar gibi kuşak baglamami söyledi ben de öyle yaptım sarkma olmadı