Aynı durumu bizde yaşadık normaldir . Parol diye şurup var ondan içirdim ateş düşürücü sonra kalın giydirmedim kızımı birde çorabını limonla nemlendirdim işe yarasın diye ateşi yavaş yavaş düştü sabah da tamamen geçmişti . Hiç bi aşıda olmadı 4 aylık aşısında oldu