06-ikra-06 Kızlar uzun bir süredir prima aktif kullanıyorum iki ay önce sleepy ve minies denedim prima sızdırıyor diye yok onlar daha beter çıktı. 17 aylığız kızım dün gece 12 de uyudu 12 de değiştirdim altını öyle yatırdım şimdi 8 de uyandı ve karnına kadar sızmış yine. Tabi bunu ger sabah yaşıyoruz gece fark edersem değiştiriyorum uyandığında bakıp. Sizler hangi bezi kullanıyorsunuz sızma sorunu yaşadınız mı. Yani primadan daha iyi emici olanı görmedim diğerleri hep daha kısa sürede sızdırıyordu
Fatma29 06-ikra-06 bimde ki jenny and willy bezini öneririm hiç sızdırmıyor. Sabaha kadar çıkarmıyorum bezini hiç sızma yapmadi
Yasmin26 06-ikra-06 benım kızımında sızdırıyo fakat yüz üstü uyudugu icin eger yüz üstü yatıyorsa bütün bezler sızdırır 😂
Myslkya-16 06-ikra-06 prima premium care kullanıyorum bir kere sızdırdı sadece. Diğerleri primaya göre daha kötü 🤷🏻♀️
Arasinannesiiiii 06-ikra-06 yatmadan önce bağlıyorum kendi uyanmazsa sabaha kadar neredeyse 6 saat kalıyor 1 kez sızmadı acaba küçük mü numarası sleepy kullanıyorum.
AdemCicekAli Bebeğim üç aylık ilk sleepy ve turco baby kullandım hem cisi sızıyor hem kakası sırtına kadar çıkıyordu . Bimden Jenny willy aldım bir kere bile sizmadi . Gece takıyorum bı daha sabah değişiyorum gece boyu rahat . Tavsiye ederim
06-ikra-06 AdemCicekAli canım ben ilk doğduğundan beri kaç tane bez değiştirdim bi BİM’in bezini kullanmadım denesem mi bilmiyorum
Linaninannesiii Myslkya-16 bizde onu kullanıyoruz bence en iyisi o değil mi🙄 sleepy kullandım çocukta küçük küçük alerji gibi şeyler çıktı kırmızı ucu beyaz sonra primaya geçtik gitti
Eminos 06-ikra-06 buyuk bez veya gevsek mi bagliyorsunuz ki dogdugundan beri sleepy kullaniyorim 23 aylik hic sizdirma taşırma pisik sorunu yasamadim
06-ikra-06 Eminos bezimiz büyük değil 4 numarada aynı sorunu yaşadık 5 e geçtik 3 aydık 5 kullanıyoruz küçük değil gevşek de bağlamıyorum çözemedim ya :(
ozge3747 06-ikra-06 16 aylık Kızım doğduğundan beri Prima premium care kullanıyorum çok memnunum hiç öyle bir sorun yaşamadım. Ama illa değiştireceğim diyorsanız sleepy bio natural de güzel
Merveges 06-ikra-06 sleepy kullanıyorum ve gece 9da degistiriyorum bir daha sabah 8 9 arası yani 12 saat oluyor ve hiç sızmıyor tabi bez küçük gelince sızma oluyor ama 2 kere geldi başıma çok memnunum ben
06-ikra-06 Merveges biz şimdi 5 numaradayız aynı şekilde 4 numarada sızma oldu 5 e geçtik şimdi 6 numaraya mı geçsem
Eesay 06-ikra-06 bebeğim neredeyse 9 aylık. Doğumdan beri molfix kullanıyorum. Şuan akşam 8 buçukta bağlıyorum bezi, sabah 7 buçukta açıyoruz. Sızdırma yaşamadım🌸
Sirius-10 06-ikra-06 aktif bebek bizim de çok sızdırıyordu yaklaşık 1 aydır premium care kullanıyorum çok daha iyi ama yine arada oluyor gece
Sevilayy_1 06-ikra-06 primada beden küçük geliyorsa hemen sızdırma başlıyor bebeğiniz kilosu kaç 11.5 kilodayken 6 ya geçmiştim
kardelencicegim 06-ikra-06 ilk sleepy kullanmstık lastik izi yapıyor du değiştirdim. 5 aydır prima premium care kullanıyorum hıc sıkntı yaşamadım
Linaninannesiii kardelencicegim bendede iz yapıyor özellikle de gevşek yapıyorum oturmasın iz yapmasın diye 1 numara 30 günlük niye acaba 😞
Asyuska Ben de prima ile sızdırma sorunu yaşadıktan sonra “goon” markasına geçtim sorun yaşamadım uzun zamandır kullanıyorum.. e bebekte satılıyor.Ayrıca kenarları da yumuşak olduğundan fazla iz yapmıyor,rahat.denemenizi tavsiye ederim:)
Oglusum5357 06-ikra-06 valla bnde şuan sleppy kullaniyrum her sabah siril siklam kalkiyor Prima aktif kullanıyordum öncesinde hiç öyle sıkıntı yaşamadım yatarken bı beden büyük takiyordim