Sevdaacar82 ilk gece ateşi olmasa da huysuzluğu çoktu. Bizde arabada ve kendi arabasında uyuyor diye deniz kenarına yürüyüşe çıkmıştık uyudu hatta eve gelincede yarım çay kaşığı carpol verip uyutmuştum. İlk gece beşiğine koymadım yanımda kokumda uyuttum sabaha kadar. Çünkü çok korkmuştu. Ağlaması bile değişmişti. Tavsiyem hep yanında ol. Ağlamasından yılma yanında olduğunu hissetsin.