damlaylayaz Bebeklerinizin gaz sancısı ne zaman geçti? Bunu yaşamakta olan annelere motivasyon olsun.
Eeisitan damlaylayaz çevremdekiler 3 aylık olsun biter diyorlardı 3 ayımız bitti değişen bişey yok aynı devamke kendimden vazgeçeli çok oldu bebeğim canım yavrum ona içim gidiyor kıvrandıkça 🥺Rabbim bütün bebeklerimize şifa versin 🤲