hayalanne 9ay oldu doğum yapalı hala agrılarım cok eğilip kalkmamda sıkıntrı ve sağ kasığım cok agrıyor en ufak bı poset tasısam yada uzun bı yol yurusem yataklık oluyorum vede hergun isal hali yaşayan varmi bunları
[silindi] hayalanne bu anlattığınız cok normal gelmedi bana. O bölge hassas olur ama eğilip kalkmakta sıkıntı yasamanız normal degil. İstwrseniz bi randevu alın kontrol ettirin
Shahla95 Aaa gecmis olsun cok drgisik bir durum. Belki sezeryandan degil kontrol etdir. Bendr sezeryan olmusum 2 ay degil hic eski halime donmusum
hayalanne [silindi] öyle yapcam bu kadar zmn artık tak etti en ufak terleyıp sogumada sancıyla tuvalete cıkmak bebege yemek yedirirken ilk zamanlar yatırarak yedırdıgım için egılıyodum dogrulana kadar canım cıkıyordu. Yani tuhaflıklar cok umarım kötü bişey yoktur