Biz 5 buçuk ayligiz.hem mama hem meme.15 gündür de ek gıdaya başladık yavaştan.10da uyuyo akşam.yatmadan mama veriyorum.gece acıkınca uyaniyo kendisi acıkınca zaten.o zaman da meme veriyorum.simdi de mama yapmaya kalktım,mama içip uyur tekrar.8da da uyanır.hic şaşmaz yatış ve uyanış saatleri.