Merhaba güzel Anneler Bebeğim 4 aylık olacak pazartesi doğduğundan beri sürekli kucak kucak bi yere yatır bas bas bağırır kucağa alınca bir şey yok keyfi yerinde olur . :( yatsa bile 10 dakikadan uzun süre durmaz bazen taşı taşı belimden ölecek gibi oluyorum :( Sizce bu süreç azalır mı böyle devam mı eder :(