Ertugrulunannesii Bebeğim 2 aylık 4,5 kilo 59 cm reflüsü olduğu için doktor ar mama önerdi ilaç yazmak istemedi ama onu da güzel içmiyor bu ay sadece 400 gr aldı. 3 kg 49 cm doğmuştu. O kusunca çok üzülüyorum herkes 2 aylık bebek gibi değil diyorlar erkek bebek gazlı biraz da reflüsü olan anneler siz neler yapıyorsunuz hangi mamayı önerirsiniz
damlahira Ertugrulunannesii benim kızımda da var ilaç kullandık bide şuan bebelac gold ar mama kullanıyoruz eskiye göre azaldı 4 ay 13 günlük inşallah en kısa zamanda tamamen biter
Ozlemberkay Canm bnm oglnda oyleydi dr ilac fln verdi ayni oda iki aylikti suan 5 aylik ama azaldi 5 .ayda azaliyyor sabir gerek alh yardimcn olsn
Ertugrulunannesii damlahira bizimkisi sevmedi sanki çok istekli içmiyor o mamayı maalesef siz nasıl hazırlıyorsunuz o mamayı acaba bende sevmedim pek topak topak kalıyor sanki