momofanangel ben hangi asi oldugunu hatrlamiyorum ama bizimde ji tanesi eksikti ben saglik bakanlığını aradim nerde aşı var oraya götüreyim dedim
Toplum sağlığı merkezi mi neydi öyle bi yerden bahsettiler (bu sure zarfında yaşadığım ilçede birsuru saglik ocağına gittim yoktu)
En son onlarin soyledigi merkezde vardi ve orda yapıldı
Araştırıp nerde varsa oraya gidebilirsiniz