Merhaba arkadaşlar oğlumun 12. Ayda olması gereken su çiçeği aşısını sağlık ocağında ellerinde olmadığı için olamadık oğlum 15 aylık oldu bu durum beni tedirgin etmeye başladı benim ne yapmam gerekiyor lütfen fikirlerinize çok ihtiyacım var aradığımda hala aşı gelmedi diyorlar bu kadar zaman geçtikten sonra aşı olmasının dezavantajları neler onu da bilmiyorm ama sonuçta vaktinde olamadık aşıyı lütfen bana fikir verin