Zeyno2 Arkadaşlar kızım 37 günlük göbek bağı 10 günlükken düştü fakat halen sarı bir akıntı var göbeği kapanmamış normalmi bu sizinkiler nasıldı ne zaman tam normal oldu
elifiii Zeyno2 sarı akıntı normal degil. Islak mı kaldı banyo sonrasında. Doktorunuza gösterin mutlaka. Enfeksiyon olabilir,
Bademll_eda_ Zeyno2 bizim de düşmeden önce sarı enfeksiyon vardı hemen kan aldılar kana karışmış mı diye önemli bişey doktora götürün derim krem verdi bize ertesi güne geçti
Keskeuyusam Enfeksiyon muhtemelen bi doktora göster canım batikon ile günde üç kez silmiştik geçmişti