Kesin mastit ve aynısını yaşadım bende corona oldum diye çok ağladım,bak canım öncelikle sakin ol ve bol bol o şifalı sütü emzirerek bebeğini besle,besledikten sonra hala dolgunluk hissedersen pompa ile göğsünü acıtmadan sağ.yinede dolgunluk olursa artık son çare duşa girip ılık su altında göğsünü ova ova akıt bi miktar sütü..çok çok halden düşürüyor mastit beni yataklık etti 3-4 günde kendime gelebildim,geçmiş olsun