Hanımlar daha öncede yazmıştım 8 aylık bebeğimle koronaya yakalandığımızı ve bu akşam öğrendik ki mutant virüse yakalanmışız beynimizden vurulmuşa döndük. Sizden ricam allah rızası için sonra bebeğimin sağlığı için bize Yasin okumanız 🙏okuyacak olanlar tamam yazsın vs ki bileyim şimdiden allah hepinizden razı olsun bizim için dua edin ne olur🙏