Buse_ Herkese merhaba kızıma rota aşısı alıcam fakat eczacı süspansiyon ve flakon şeklinde 2 tip var dedi aralarında 100 tl de fark var ebeye sorduğumda genelde flakon alıyorlar süspansiyon da kullanım açısından daha rahat olabilir dedi bu arada süspansiyon ucuz olanı 1ml o flakon 1.5 ml. Bebeğine yaptıran anneler siz hangisini tercih ettiniz acaba ?