Fatma9438 Merhaba kızlar bebeğim aşıdan 1 hafta sonra bacağında şişlik kırmızılık var beraberinde ateş seyrediyor başına gelen var mı ne yapilir
Fatma9438 Mom070 Bana hiç öyle demedi hatta ilk bir hafta çok iyiydi bir hafta sonra çıkınca bu durum korktuk bı