Merhaba hanımlar bebeğim 15 aylık herkesi herşeyi öpüyor beni ,babasını, teyzelerini ,halasını ,dedesini ,nenesini, oyuncaklarını, bebeklerini. Kim beni öp derse öpüyor. Beni dudaktan öpmek istiyor , yaramazlık yaptığında uyardığım zaman öpmeye başlıyor. İnsanları çok seviyor herkes çok sıcak kanlı diyor bazen hoşuma gidiyor ama içden içe bu durum beni rahatsız etmeye başladı hele ki dudaktan öpme meselesi. Allah korusun kötü kötü şeyler geçiyor aklımdan ya bi yabancı öp derse ki öper naparım bilmiyorum. Ne yapmam lazım bi akıl verin?