9ay 7günlük doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz hiç böyle yapmadı. Gün içinde içtiğinde de gece de hep yarım bırakıyor önceden 5 ölçek(150cc) hepsini içerdi 3 saatte bir şimdi 3 3.5 ölçek anca içiyor. Yaklaşık 3 haftafır böyle. Saati uzatıyorum yine aynı dişte şuan azıları çıkıyor o yüzden olabilir mi?