linakusunannesii Merhaba hanımlar 1 yaş bebeğinize gece yatmadan mama mı ? Devam sütü mü ? İnek sütü mü ? Veriyorsunuz aceba
linakusunannesii limonlukarpuzzz ne kadar süre mama yedirmeye devam ediceksiniz peki bende mama veriyorum da hala
limonlukarpuzzz linakusunannesii 2 yaşina kadar düşünüyorum ama bazi bebeklerde biberon birakmama biberonla bir seyler içmeden uyiyamama sorunu olabiliyormuş. Bu şekilde bir şey yaşarsam 3 yaşina kadar yediririm. İnek sütü ve pinarin içimin devam sütlerini vermek istemiyorum doktorumizda önermiyor.