Kızlar bebeğim 8 aylık ya saçları çok karışırık duruyor kıvırcık gibi değil de değişik iç içe dolanmış erkek bebek bu arada düzgün durması için ne yapabilirim bebekler için saç losyonları var mı dışarı çıktığımızda tarayıp güzelleştirebiliceğim birşey