Goksununannesi Hanımlar merhabalar ben 2 buçuk ay önce normal doğum yaptım kontrole gittiğimde herşey normaldi ancak 2 3 gündür kasıklarıma sancı giriyor adet sancısı gibi ancak daha şiddetli normal mi? Böyle olan var mı
elifiii Goksununannesi yumurtlama gününüz olabilir veya yakında regl görebilirsiniz. Dogum sonrası ilk regl biraz fazla agrılı geçiyor hatırladıgım.