Kızlar bebeğim 9 aylık anne sütü alıyodu bu zamana kadar ama artık günde 1 2 kere emiyo sütümde 30 cc falan 2 3 ayda 300 gram kilo aldı ebe mamaya başla dedi bebelac aldım aptamil aldım içmiyo bebivita aldım bugün onuda içmiyo nasıl sevdiricem içiricem bu mamayı ben🤦🏻♀️