Benim oğlum 1 ay 14 günlük 12 gün önceaşıya gittiğimizde 4.200 olmuştu doğum kilosu 2.930 iki günlük olduğunda 2715 le hastaneye yattı emme zorluğundan sarılık olmuş ve doğumda enfeksiyon kapmış 7 gün yattı süt sağıp götürdüm hastane dönüşü mama aldım tekrar hasta olup hastaneye kaptırmamak için o günden beri hem mama hem meme veriyorum ilk bi ay 30 ml verdim şuan 60 ve 80 arası veriyorum uyuma ve ağlama durumuna göre günde iki üç kez veriyorum diğer çocuklarım hiç biri içmedi 24 ay emzirdim hepsini bu 4. Çoçuğum umarım mama yüzünden memeyi bırakmaz