İyi geceler. 1 ay 4 günlük olduk. Gece hep bu saatlerde meme gaz meme gaz otomatiğe bağlıyoruz. Emiyor gazı çıkıyor yatırıyorum yine meme. Emzirip yatırıyorum ıkınarak uyanıyor saat sabah 5 6 ya kadar böyleyiz, yediklerime çok dikkat ediyorum. Ama ne önerirsiniz 😮🙄🙄 Gündüz ve akşam çok sessiz oluyor