K- otrihine diye ilac var onu alıp karincalarin gectigi yere sıkacaksın tek cozum bu malesef. Ben yaz boyu karincalardan cektim her yolu denedim uzaklassinlar diye ama malesef terketmediler en son banyomda fayans görünmeyecek kadar cikmislar yüzeye banyo liflerimin icine varana kadar girmisler o ilaci aldim oh be dedim sana da tavsiye ederim canm 😊