Merhaba güzel anneler bebeğim 10 aylık oldu önüne oyuncak koyuyorum ama emeklemiyor sürünerek ulaşıyor yada döne döne hedefe gidiyor 😁 biraz üşengeç olduğunu düşünüyorum bide bebişlerinize TV seğrettiriyomusunuz kızım oyuncakları dan çok çabuk sıkılıyor bende biraz dinlenmek için baby TV açıyorum seğrediyor sürekli ı ı ı ı ı ı ı ı çok mız mızlanıyor sizin durumunuz nedir ? Bide yürüteç kullanıyorum arada yürüme arkadaşına tutturuyorum destek vererek ama cesaret edemiyor onu bırakılan diye korkuyor