Alfaabetaa 21 günlük anneyimm kızlar aşırı terliyorum. Gece üç dört tişört değiştiriyorum resmen var mı böyle olan gecici mi bu 😔
Elifimherseyim Alfaabetaa terlemen iyi ben agustosda dogum yaptm terliyordm hastende kendime iyi bakmadm sicak diye oysaki terlemej cok iyimis eve geldm hasta oldm belim kiriliyordu resmen agrisindan terlemek cok iyi o kiri agrıyı felan atiyorsn o yaz sicaginda hirka corap gitip 2 battaniyeyle yattm tek terleyebilmek icin terledikce iyi oluyordm hirkayi cikardigim an kotu oluyorsm 40 im cikina kardar o hirka corap inmedi hastayken dedm ben boyle nasil yasicm vuducum kırılıyordu resmen agridan teyzem dedi yataga gir cikma cikmadim gerxekten terledikce terledim o agrilarim gitti sonra gınde kac tane gecelık degıstırıyordm bır yandan sutum akıyor bır yandan terleyıp agrılarım gıtsın ıstıyordum cok zorduya bır yandan gogus yarası imkanın varsa yataga gir cıkma dınlen iyice
Tazeannezehra Alfaabetaa aynen senin gibiydim hr şey sırılsıklamdı tam olarak geçene kadar üşütmemeye çalış kurut kurut giy
Gelincik06 Geçici ama dikkat edin bir tanıdığım ısıttı bel fıtığı oldu,bende de oluyor bazen patik hırka giyin muhakkak gerçi ben saldım biraz artık 1aylik olduk
Alfaabetaa Gelincik06 çorapla terlik giyorum terliksiz basmam yere ama tişörtle geziyorum gece üstüm acık yatıyorum korktum şimdi sen öyle diyince
boncukanne Dikkat etmenizi öneririm, beni kimse uyarmamıştı az eğilsem sırtım hemen ağrımaya başlar, geçici bi durum.
Alfaabetaa Elifimherseyim nasıl yani doğum Ağrıları mı terlemeyle geçiyor ben hırka falan giymiyorum tişörtle geziyorum evde. Evde sıcak malum bebekten dolayı hırka giyememki bu sıcakta. Yanımda kimse kalmadıgı için yatamıyorumda ayaktayım hep
Alfaabetaa Tazeannezehra üşütmiyim diyorum ama atletle yatıyorum artık gece üstümü örtmeden cünkü yatagı yorganı bile ıslatıyorum bu derece bi terleme 😬
Elifimherseyim Alfaabetaa ben soyle oldu hastanede 3 gun kaldm yurt dısındaym hemen yollamıyorlar terlıyordm terledıgım icin sıcak sandm corap ve hırka gıymedm eve geldm ölüyorm resmen agrıdan vucudum cok kötü agrıyordu oturamıyordm dedm bu hep boyle olcaksa ben bittim agrısı o kadar kotuydukı sonra annem bizdedı eve geldıkten 10 gun boyunca yataktan cıkmadm dıyebılırm annem ve teyzem terlememe soyledı terlemek cok iyi o agrılar dogum eger narkoz felan aldıysan hepsi onunla atıyorsn normal dogumım ama cnm cok agırıyordu 2 battanıyeyle yattm ter kokusndan yanıma yaklasılmıyotdu dıyebılırm corap giy hırka giy ev sıcak dıye ustunu ınce tutma vucudunun agrısı kalır sonra sende terleyırom dıye ustum ince gezim deme cnm buyuklerımızın bırbıldıgı var gerçekten terleyınce iyi oldum ben hırkayı corabı cıkarma
Alfaabetaa Sinemisssss ya inşallah cok sürmezz gerçekten hiç sabredilcek bişey değil. Bide kapalıyım ben dışarı falan cıkmaya basladıgımda nasıl giyinip cıkıcam bilmiyorum ter kan içinde kalcam 😔
boncukanne Alfaabetaa Evet evde afedersin 40ım çıkana kadar yarı çıplak dolaşıyordum o derece terliyorrdum ayağıma çorap giymiyordum. Yanlış yapmışım, şimdi çok sırt ağrılarım oluyor.
Alfaabetaa boncukanne ben altıma normal pijama giyorım ince biraz üstüme tişört giyırum öyle hırka falan giyemem asla. Ama çorapsız terliksiz yere basmam ay inşalah olmaz ne diyim
elifiii Alfaabetaa cok normal, 4 lt su içmeye calısın. Islak kalmadan hemen degiştirin zor biliyorum bebekle ama hasta olmanıza engel olacak. Yattıgınız yer ıslanıyorsa yedek pike ve carsaf kullanın yattıgınız tarafa serin terledikçe serdiginizi kaldırın ıslak yere yatmayın.