Saçlarım aşırı aşırı dökülüyor. Avuç avuç gidiyor resmen. Doktora gittim rastgele e iyi o zaman bı çinko yazyqim bı de b vitamini dedi. İki gün kullandım resmen bulanık falan görüyordum kafam bı hülya oldu ben de bıraktım. Ne yapmak lazım ki çözüm bulan var mı ?