Sekeri falan da dusmuyo yav kizim dogdugunda uyandiramayip agladigimi biliyorum hic sariligi da olmadi ama hic uyanmazdi. Surekli doktoru arardik hemsireler gelip ayak tabanina vurup uyanana kadar aglatirlardi oyle beslerdim. Normal yani daha anne karninda saniyo kendini ama asil sorun ne yapip edip iki saatte bir beslemen lazim.