Feao Oğlum 3 aylık bugün rota aşısı(Rotarix) oldu. Sürekli uyku halinde pek iştahıda yok aşı hakkında uyku yapar vs. diye birşey de okumadım. Siz yaptırdınız mı? Nasıl bir yan etki yaşadınız.
edsn1 Feao biz de bugün 2.dozu yaptırdık ama ilkinde de bunda da bir yan etki görmedik ishal yapabilir diye biliyorum ama uyku etkisini hiç duymadım açıkçası