neredenbileceksinizz Kızlar bebeğim 2 ay 18 günlük sürekli hapşırıyor grip oluyo galiba ne yapmam lazım
Kmsal78 neredenbileceksinizz Fazla bilgim yok ama hapsirmayi hep buyuklerimiz beyni gelisiyor ondan cok hapsirir demisti benim kizimda 2 aylikken fazlaca hapsiriyordu da
Tulinakrep neredenbileceksinizz canım eğer burnu tıkanıyorsa veya öyle hissediyorsan sürekli temizlemem lazım yoksa rahat uyuyamaz rahat emip mamasını yiyemez
Betull95 neredenbileceksinizz yenidoğan bebekler o aylarda sık sık hapşırır , başka belirtileri varsa doktora götürün
defnemilam neredenbileceksinizz serum fizyolojikle burnunu temizle hastaysa zten burnu dolmustur. 3 aylikken hasta oldu bebegim sadece serum fizyolojik dedi doktor. ilac vermek istemedi sonra degisik oksurmeye baslayimca mecburen antibiotik kullandik.