Eymenveannesiii
Bebeğiniz ne kadar isterse o kadar verin bence. Az mı çok mu hesabı yapmayın. O dönemde bana da bir arkadaşım verdiğim mama ölçüsü hakkında çok veriyorsun demişti ve ben de onun görüşlerine güvendiğim için azalttımıştım. Bebeğim ağladı durdu ve ben açlığa yormadım bu durumu, gaz falan sandım .. Sonra sonra anladım ki açlıktan ağlıyormuş bebeğim 😥😥