Saricizgilibeyazev Kbralp bundan 1 ay önce Yan komşumuzun oğluda olmuştu doktor antbiypktik krem mi ne yazmış sonra düzelmiş zaten .. kimse net bişe diyemiyor . Sadece sünnet değildi doktorlar da sünnet ettirin demiş
Kbralp Saricizgilibeyazev bizde antibiyotikli krem verdi kullanyruz . Eşimde nöbetçi bu gece oğlumla tekiz insllah gece bir şey olmaz. Şuan soğuk uygulma yapıp bekliyoruz sadece 😐
Kbralp sagittarius_mom hala aynı şuan ayağımda yatıyor buz koyiyoriz çok şükür huzursuz değil ama mosmor ve sis canım bekleyecegiz ama kafayı yemek üzereyim sonrasına sıkınti çıkarımı buuyunce diye
Purely Kbralp canım mikrop bile kapmış olabilir en basitinden. Çekmeyi yaparken çok ittirme de yapmış olamazsın bence. Bence hastaneye gidip hemen bi araştırsınlar allah korusun yani çocuğun geleceği söz konusu.
Kbralp AnnesininUmutu bende öyle düşünüyorum ve kendimi suclamaktan başka elimden birşey gelmiyor . Ne diye dokunursunki ama zaten doktrlr yapışıklık olmasın diye geri çekin diyorlar of of birkaç gün geçsin düzelsin inslalhhh güzel yavrum . allahim hepimizinkini korusun
AnnesininUmutu Kbralp Bizimkinde yapışma oldu. Doktor eliyle geri çekerek açtı. Kızarıp ciğer gibi olabilir normal dedi. Kendini suçlama geçecektir inşallah.
Kbralp AnnesininUmutu canım ne kadar sürede geçti hala aynı bu sabahta. Yarın çocuk cerrahına goturcem tekrar
Kbralp Kızlar çok şükür düne göre bu gün şişlik epey azaldı. Hala epey mor ama zamanla insallah geçecek. Dua eden merak eden herkese çok teşekkür ediyorum 💐