Oğlum bir ay once sünnet oldu hiç sikayetimiz olmadı iylesmisti saat 3de bezini değiştirdim yine birsey yoktu 5de kasidi diye açtım açmaz olasaydim hala şoktayım kocaman şişmiş patlayacak balon gibi ve mor. Bezini degistrirken biraz derisini geri çekmiştim ondnmi bilmiyorum . Elim ayagim hala titriyor. Doktora gittik hemen ama net bişey demedi krem verdi gönderdi lütfen başınıza geldimi duydunuzmu daha önce böyle bişe benim yüzümdenmi oldu kafayı yemek üzereyim huzrsuz değil şuan uyuyor ama ben nobetteyim