Aynisam Mom299 şuan tüketmiyorum ama içinde süt olan ürünler illaki yiyorum en basitinden bi çikolata pasta. Ne derece bilmiyorum alerjisi. En acilinden gideyim ben
Mom299 Aynisam onları bile tüketmemen gerek canım ama sen bi doktora git daha iyi yol alırsın hem aklında sa soru da kalmaz gecmiş olsun insallah yoktur bişiyye alerjiniz