Asilinannesiiiii Bayansoylu ya ben baya üzüldüm henüz doktora da goturemedik. Ne klinik var ne özel haatane. Devlet hastanesi randevular dolu. Gitsek de pek ilgileneceklerinj sanmıyorum hiç güvenim yok. Bakalım yarın eşim goturecek ben gidemicem 🙄 korkuyorum yaa
Bayansoylu Sulebaydir canım bizim yumurta ve yer fistigina alerjimiz olduğunu ben buldum.bazen pasta çörek vs yediğimde kirakliklar oluyor momecon krem var onu kullanıyorum.sonra surubunu da iciriyorum bı sıkıntı olmuyor canım geçiyor iki gunde