kayrasmom_1 Merhaba guzel anneler bebegim akşamları başlıyor huysuzluga ve gece uyaniyor durmadan ağlıyor mama veriyorum iciyo bitince ağlıyor uyutmaya çalışıyorum uyumuyor dönüp duruyor napacagimi şaşırdım yardim edermisinuz nedeni ne olabilir
zeynepay kayrasmom_1 mama gaz yapıyor canım bizimde aynı oldu gece zor düştük acile bşy oldu sanıp Meğer gazmış Aptamil mama kullanıyorum ablam bebek hemşiresi onun tavsiyesi üzere Aptamil gaz yapmayan mama aldık şükürler olsun artık ağlama yok ağla ağla sesi kısılmıştı 🤦🏼♀️
defnemilam kayrasmom_1 disleri cikmadiysa dis olabilir 7bck aylikken cikarttik biz feryat figan agliyordu geceleri1 ay surdu aglamasi 2 tane cikardik.ayriyetten idrar yolu enf gecirdik ayni dönemde tuzu biberi oldu .
Gaaak kayrasmom_1 3 gündür benim oğlumda geceleri sık sık ağlayarak uyanıyor. Sanırım ayrılık kaygıları başladı. Başka açıklama bulamıyorum ben diş dönemi değil bi sıkıntısı yok. Kucağıma aldığım an sakinleşip uyumaya devam ediyor. 7 aylık bu arada.
kayrasmom_1 Gaaak ayni aydalar kiyamam bu arada bebegim bir süredir kabiz gecen gün kan geldi zorlandı sanırım ondanda ağrısı olabilirmiş acaba
kayrasmom_1 defnemilam çok geçmiş olsun hepsi üst üste gelmiş. Dişide çıkıyor ama hep böyle doğduğundan beri. Geceler çok ağlıyor. Bizim oradada yatağında yatıyor en ufak dönüyor yüz üstü geldiğinde ağlıyor yarım saatte bir uyanıyor