Meralmirayy Merhaba bu ay kızım 300 gram almış aslında mamasını güzel içiyor ek gıda yiyor neden az almış anlamdım doktorum boyu uzamış diyor her ay gibi 3 cm atmış anlamadım
gglsrnarslan Meralmirayy aslında az değil sanki bize doktorumuz kontrolde 300-400 gr alması bu aylarda yeterlidir demişti
Serapsjs Meralmirayy bizde durum ayni 7 aylik kontrolde 7890dı 300 gr almis 1 ayda. Simdi 8 aylik olduk tartilmadik henüz ama yine en fazla 200 3pp dür. Normal yani
[silindi] Kilo alımı artık yavaşlıyor. 300-400 gr normal. Bende üzülüyordum almıyor diye ama normalmiş