416767 valla klasik bol sıvı demiyorum çünkü herşeyin fazlası zarar. Öncelikle pozitif olmaya özen gösterin ve Saat başı 1 bardak su. çok fazla çay kahve içen bir insanım Ve bunun etkisi büyük. yediklerime gerçekten dikkat edip Hergün incelme hareketleri yapıyorum hergün 1 yumurta tüketiyordum ve akşam 6dan sonra hiç birşey yemiyordum. Sadece çok acıkırsam yoğurt yiyordum.
birde birkaç püf nokta vereyim diyet psikolojisinden kaçtım hep çünkü o psikoloji çok yıpratıyor hep dinç kalmaya özen gösterdim yemek yediğim saatler spor yaptığım saatler hep belli saatlerdi. Aksatmamaya özen gösterdim. Paketli ürünleri hayatımdan çıkardım Ha birde ne yiyeceksem tek seferde tabağıma aldım 2.ye asla uzanmadım yavaş yavaş bolca çiğneyerek yedim ne yiyeceksem.Biraz uzun oldu ama uygularsanız güzel sonuçlar alacağınıza eminim…(1 hafta deneyin devamında zaten kendiliğinden vücudunuz programlanacaktır. Yani sizin kendinizi programlamaya motive etmeye ihtiyacınız olmayacak)ben bunları yaparken sütümün kaliteli ve bol olması için niyetlenmiştim ama şuan her ikisinde oldu hem zayıf hem pozitif hemde sütlü bir anayım🤣