Kızlar bugün bebeğime birşey oldu durup dururken ağlıyo kas katı kesilip birden ağlamaya başlıyor altını açınca üstünü değiştirince yapıyor uyku birden ağlıyarak uyanıyo bu şekilde başına gelen var mı sizce gazdan dolayı mı doktora yazdım cevap bile vermedi